Ambassadör

Är du fixaren i kompisgänget? Spindeln i nätet på arbetsplatsen och i föreningen? Bli ambassadör hos oss! Som Spira-ambassadör hjälper du oss att förmedla information och biljetter till din umgängeskrets. Som tack får du ett rabatterat biljettpris och en mängd andra förmåner.

Förmåner

• Brons 20% rabatt vid bokning av 10 eller fler biljetter per säsong
  • Silver 25% rabatt vid bokning av 25 eller fler biljetter per säsong
  • Guld 30% rabatt vid bokning av 40 eller fler biljetter per säsong
  • Platinum 35% rabatt vid bokning av 55 eller fler biljetter per säsong

Du får med ett ambassadörskort även förtur till bl.a. genrep, öppna repetitioner och scensamtal, 10 % rabatt i Spirashoppen, nyhetsbrev och två fribiljetter att använda under säsongen.

Som Spira-ambassadör förmedlar du minst 10 biljetter* per säsong. Fribiljetterna kan inte nyttjas samtidigt. Alla biljetter bokas via Kulturhuset Spiras biljettkassa.

*till föreställningar/konserter arrangerade och producerade av Kulturhuset Spira - Smålands Musik och Teater.

INTRESSERAD?

Kontakta Felicia Andersson på e-post felicia.andersson@smot.se för mer information.